Trasig Jeans, av Vick


Somliga går med trasiga jeans
Säg vad beror det på
Jo man för feter börjar bli
Och de är sletna så


RATSCH!





Tog idag på mig mina kära gamla vänner, Nudie-jeansen som alltid passat, hur tjock och smal jag än varit. Upptäckte då med sorg i hjärtat att det är trasiga och hålet blir bara större! Som tur var är att hålet faktiskt inte tillkom för att ett fetto (alltså jag) tagit på sig dem utan för att de var slitna.

Och fettot är inte så fetto heller (bara ett kilo plus efter jul men fortfarande 3 kilo minus vad jag vägde i höstas!) utan hon är bara lite rund om magen då hennes aptit aldrig verkar ta slut. Jag är KONSTANT hungrig. Har varit det sedan julafton. Efter en stor fet portion gröt på morgonen, pepparkakor och choklad till Kalle Anka, det största lass julmat jag någonsin ätit och sedan en del knäck och fika på det (hela dan slank det ner gotter) fanns det bara en sak jag ville göra den kvällen, att äta mackor. Vörtbröd med skinka, vörtbröd med ost, hembakat bröd med skinka, hembakat bröd med ost. Aah, ni förstår. Det tog aldrig slut och det har det inte gjort än! Jag är hungrig när jag slutar äta och jag är hungrig när resten av dan.  Fetto-vikten är kanske inte så långt borta trots allt.
A dream come true!

Men nu ska allt bort. Ikväll är det dags för träning. Jag vet att det kommer vara tunga steg från min sida, framför allt utan KJ där som jag kan tävla med, men det är bara att kämpa på! Måste ju se bra ut och inte ha en liten rund mage på nyår. Fast det kanske jag har ändå för jag är rädd att jag är gravid... Kan inte vara det men jag blir sån ibland så jag tror det. Får väl köpa ett test och kolla... vem följer med?

Well, time to go figthing the fat-balls on my tummy. Börjar med en 3 km promenad ner till träningen vilket borde göra susen!

Dröm nu om en söt, rosa, fluffig liten kissemiss som kommer springandes över det blå, snoppfältet fullt av orangea grisar som bökar (och pökar) bland sperman och de ollade blommorna. Kissemissen kommer rullande med en stor söt, gul fettklump med gröna, fluffiga kaninöron som bara har försvunnit från din mage helt plötsligt. Men vänta er inte något för det är just bara en dröm. Alla vet ju att fett inta bara försvinner sådär!

Sleep tight ( to your dreamboys penis!)



Tänk bort glittret så ser den bra ut ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0