Tjabba Tjena Hallå Lisa Säger Så!

tjenare! Idag är jag glad! (även fast vi bara hade inger-lektioner och hon flyttade inlämningen av Matrix tills IDAG kl 23.00.....)
Gnager på min tredje clemme idag, funderar på att bjuda in ekorrarna? Min kost just nu är START med youghurt och clementiner, gött! BTW Grattis Astrid!!!

Tänkte lägga ut min önskelista till jul sedan om ni orkar hehe! Mkt kalas fina prylar vill jag lova!

Idag hände en liten kul sak.
Jag står vid entredörren på aranäs och väntar på bussen. Då kommer en kille in och säger "Tja sunshine!"
Jag ba huh men lyckas klämma fram ett leende iaf. Såg jag lite grumpy ut eller? hahahh antagligen eftersom jag tänkte på hur svinigt kallt det är ute!

KJ du måste berätta din roliga lilla grej hehe :D

Linda bra skrivet om tjejer och kroppar! Även om du är den som tjajar / tjatade mest om rumpan och dubbelhakan hit och dit hehe. Men nu kanske du har insett sanningen om din kropp!



Dubbelhaka är ju fint!


http://www.youtube.com/watch?v=4SZgBgiQJYw

kolla på den!!!!!!!!!

Puss hej jag har ätit en banan :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0