Tisdag! ~Ida

Två dagar kvar till Nyår!! Längtar och är fett taggad!
Det har btw blivit lite ändringar i "the-alcohol-plans", koppaberg va tyvärr slut. Men inga sura miner! De blev rekordlig skogsbär ist, men fortfarande samma % och allt! Ni kan va lugna!


De va ännu segare på jobbet idag.....till och med så segt att de va nära till självmord! Så jag satte upp en lapp på dörren "kommer strax" och begav mig till Hemköp. Där köpte jag tyvärr en godis påse. För att bota min rastlöshet köpte jag en "´knep och knåp" tidning, fulld med korsorg, sudocko och massa annat..... Jag vet de är farmor varning på mig, men jag saknar stickpinnar och lite garn. Jag kan säga att allt är roligare än att bara sitta i affären och inte göra något! Sen hade jag lite ångest att jag inte pluggade på fysikprovet, så fick ju bli någon hjärnstimulans!

kryss och kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0