Tankar från en dick

Tjolahopp gummisnopp, Vick hälsar er välkomna till inlägget!

Skola, skola och mer skola är väl vad som står på schemat idag. Men är jag sur för det? Nope! Bästa sättet att klara sig genom det är att skratta och det är ju aldrig tråkigt (om man inte gör det ensam dock!). 

Andra gången på två dagar jag fått höra att jag skäms. Men jag är väl en lite rumpa som inte vågar visa sig för omvärlden. Och jag skrattar ju inte fint heller och det kännetecknar rumpor speciellt! Varför pratar jag om mig själv som en rumpa? Är värre än att jämföra en med en ko. Fast de är ju faktiskt ganska söta... enda felet är att de och deras skit stinker så! 

Och Ida, jag väntar fortfarande på en dick! Jag fick ju inte din så nu hamnar jag snart i dick-koma! Det är ditt fel om jag nu hamnar på sjukhus för att jag föll ihop i duschen eller något. Fast det kan ju leda till något bra för vem vet vilka hetingar det finns som städar på sjukhusen? Hmm, blir kanske nästa raggningsställe. Fast risken för att få en könssjukdom borde ju vara avsevärt större... eller mindre. Beror väl på om de har träffat läkare eller inte. Men börjar tappa tråden och det börjar bli lite sjukt så tror jag byter ämne till nåt lite mindre skadligt. 

Nyår. Kom och tänka på det idag. Längtar verkligen dit! Känner att det är på tiden att hela tjejgänget kommer ut tillsammans och får en typ Ide-fest fast utan spyorna. Klarar mig utan det. Och klarar mig utan hembränt också... fast det var ju inte jag som drack utan jag fick ta konsekvenserna av det. Aja, den festen kan jag beskriva en annan gång. Nu är blickarna framåt och mot nya höjder. Fast kan inte fatta att senast alla vi tjejer var ute samtidigt var 28 augusti! Sen var det ju veckan efter men då fattades det ju en, och efter det har det aldrig varit alla. Men nu är det snart dags igen :)

Aja, nu måste jag gå tillbaka till mina skolböcker för att plugga till proven som kommer i veckan. 





Kossan in my heart!


Peace out
Vick the Dick




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0