TAGGG!! ~Ida

Lisa leave the clacks FFS! När de är alkohol i Lisas tränade kropp gissar jag att de inte kan sluta bra om hon har klackar. Så nu blir de till att skapa en grupp på fb: Vi som inte tror de kommer gå bra om Lisa har klackar på nyår!. Nej jag skoja bara men Lisa du förstår.
Nu har jag vart ute och fryst asset av mig, men doggen gillar't!


På tal om alkohol så står min herrljunga "skumpa" och stirrar på mig, och jag på den!! Imorgon bär de av till Lisa för lite "förfest" fett nice!!

Nu är frågan ska jag ta med min lilla kamera, eller kommer jag bara tappa bort den :/ Men man måste ju ha pics från kvällen/natten/morgonen!!

Här kommer min outfit:

Klänning: Gina tricot - 249 kr
Tights: NELLY.COM - 98kr

AJA, alla G6-girls  fortsätt tagga på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0