Sönder taggad!!! ~Ida

Nu är jag så övertaggad att jag knappt kan sitta stilla. Skuttar runt överallt och lider med min stackars hund nu!
Just nu försöker jag tagga ner med "No woman no cry - Fugees"! Kommer även överäns nu med Jacob att han ska kunna stå upp vid 7 då vi kommer. Sen från andra hållet kommer jag överäns med Max att vi ska lyckas hålla Jacob vaken till 12 slaget så han inte däckar!

Annars ser jag feting fram emot Lisas outfits!!

Och nej jag tänker aldrig i mitt 17 åriga liv gå 3 km från gottskär till kyrkan :O

XOXO gossip Ida

Kommentarer
Postat av: Lucia

Hej!



Var med och tävla om en gratis designad Header...!!!



Mer info hittar du på min blogg// Kramar Lucia



www.prinsessbell.blogg.se

2009-12-30 @ 23:33:06
URL: http://prinsessbell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0