Skandi-fucking-navium!

waddup bloggen? okej, tänkte berätta om i fredags när jag o illan åkte och såg idol. Det första vi tänkte: var kan man köpa godis?
 elinas mamma sa att vi kunde välja vad som helst så vi slutade upp med lite, ne mycket av allt, hennes mamma räcker fram kortet och kassören bara: vi tar inte kort. VA??!! oj då...  he he he ......  så vi började rota runt i väskor, fickor, strumpor o vände på varenda öring... but we made it! (typ 20 min senare..)

sedan när Calle började sjunga WALKING IN MEMPHIS eller nåt... HERREGUD! jag blev typ smält chokladblandning som började rinna ner från stolen! apropå nåt mörkt som rinner... heheh.. utan att vi märkte det råkade jag spilla ut elinas coca-cola på paret framför oss... rätt över hår, jackor o kläder.... ehm.. de var måttligt roade.

vi hade jätte bra view över både scenen och backstage, det var jätte kul när erik sprang runt calle o gjorde sidohopp för han var så nevös!!! ännu roligare var det mitt i reklampausen när rabbih skulle sjunga o putade för kung o fosterland med röven, o när anders bagge gjorde elefant-snabel-dansen medans laila försökte sig på något medelålders bröst-juck.

och helt plötsligt, helt unberbart jätte grymma dyker backstreet boys upp (eller var det westlife?) på scen!!! DÅ... då satt jag inte längre fredligt på min plats som vi var uppmande, ne tydligt tillsagda att göra, jag stod, hoppade och skrek hyena-aktigt med i texterna som när någon tar den sista alladin-chokladen. ne, elina o hennes mamma ångrade inte alls att dem hade bjudit med mig...
a night to remember!
 det var allt jag hade på mitt kalla hjärta ikväll gott folk. snart kommer en bild på mig o calle!!! JAG VET!!! HUR HÄFTIGT ÄR INTE DET!? JAG HAR TRÄFFAT CALLE!       eller ja... hans pappkartongbit av sig själv MEN ÄNDÅ PEPOL! jag tyckte väl att han var ganska smal....


EN GOD NATTS SÖMN O MASSA STORA O:N FRÅN LINDA (fast i fel ordning... eller?)


Kommentarer
Postat av: Lisa

HAHAHAHAH älska ditt inlägg!!!

2009-12-06 @ 23:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0