Rask!

IDA I LOVE YOUR NEW COMPUTER!!!!!!!!! :D bild på hur den ser ut? (A)

Nu under jul ska ju jag göra om mitt rum, men hur?! Det är fan fett svårt att veta hur man ska göra! Jag flummar bara runt och hittar massa kul grejer och hittat några drömrum!

NAJS! Lite buddah över det!



Me like!



I ADORE!

Ja som ni ser är det nu två pool bilder så det lutar väl åt det hållet! Det jobbiga är ju bara att man måste krypa i köket som ligger under mitt rum om pooolen ska kunna bli liite djup! Men vafan lite får man la offra sig?! Fast jag måste ju säga att min drunkningsrisk ökar dramatiskt eftersom jag är vild i sängen (både i sömnen och vaken hehe) så man vet ju inte om jag kommer trilla ur sängen en dag och landa i poolen och aldrig mer vakna ur mina drömmar om Mr. Speleer? Fast iof inte helt fel att avsluta sitt liv med den hetingen hehe! Asså fan vad jag älskar att snacka (skriva?) massa skit! Så jävla skönt att slippa skriva ordentligt! jag njuter verkligen av att använda typ, ju, men asså, och inte skriva stor bokstav om jag inte vill! Det finns en liten rebell i oss alla! Asså jag ska ju typ döda inger för fa-an! hihihi Im naughty! Nä nu ska jag lägga av innan min tråkighet förpestar hela bloggen!

Bästa, finaste låten just nu:
EMD (wtf?) - Välkommen hem

Puss på allt fläsk, kulmagar och dubbelhakor som blivit större denna helgen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0