Pusselkompis sökes! - Vick

Ho Ho Ho! De andra klagar på att man inte skriver men WTF! Jag tränar varje dag så förlåt mig om jag inte riktigt hinner med allt... men bättre sent än aldrig.

Årets pussel är igång. Sattes igång i eftermiddags med två timmars sortering innan ramen kunde börja byggas. Att pussla är mysigt men misstänker att de andra anser att jag är lite nördig men det är tradition! Fast kommer bli annorlunda i år då det inte finns någon pusselbuddy. Trodde ju att det kanske skulle finnas en ny nu när syrran flyttat men nähä du. Där trodde jag fel! Fast hade jag väntat mig att han skulle pussla? Inte riktigt egentligen men han hade kunnat vara sällskap. Nu får jag istället sitta där i min ensamhet och lyssna på musik medan brickorna lyfts och sätts ner i jakten på den rätta biten. Någon som vill joina mig? Och vem vet, vi kanske kan göra det lite skoj med starkvinsglögg eller nåt? Se hur många bitar som hamnar rätt. Fast det där lät väldigt patetiskt... Aja, fortsätter väl ensam på mitt pussel i helgen eftersom ingen kan rädda mig då inget händer! Linda detta är istället för det solosexet du anser att jag bör ha som vana att göra. Ett bra substitut enligt mig då lusten inte finns. Pussel är mer min stil.

Försök nu pussla ihop en riktigt god jul så ska jag gå och gör något vettigt så som att bada eller duscha. Eller trycka i mig en kaka eller tio!


Låt förslag : New York - Paloma Faith



Peace out 
Vick




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0