Pratglad Vick

Har behov av att prata med någon om något skoj men det finns ingen att prata med! Har myror i hela kroppen efter ett ständigt pluggande och för en timma sen hade jag mycket att säga här men har glömt av allt. Va fasiken ska man göra? Tracka någon rädd människa någonstans?
Dagens citat:
"booze, boys, pills is the melody of my heart"
Varför inte egentligen? Spriten livar upp stämningen, pojkarna är oändliga och mina piller har jag redan.
10 st om dagen gör gott för magen ;)
Men kom på att jag kan ta en liten dusch och sen se på TV när jag nu varit så duktig.

Har behov av att prata med någon om något skoj men det finns ingen att prata med! Har myror i hela kroppen efter ett oändligt antal timmar pluggande och för en timma sen hade jag mycket att säga här men har glömt av allt. Va fasiken ska man göra? Tracka någon rädd människa någonstans?


Dagens citat:

"booze, boys, pills is the melody of my heart"

Varför inte egentligen? Spriten livar upp stämningen, pojkarna är oändliga och mina piller har jag redan.

10 st om dagen gör gott för magen ;)


Men kom på att jag kan ta en liten dusch och sen se på TV när jag nu varit så duktig. 

Jo... denna dags julkalenderpresent: 
Handleds värmare som är ursöta! 

Well, ha en våt afton så hörs vi!

Vick




Den med batman är min ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0