OBESKRIVLIG LYCKA -Anna

SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!!!!!

Här kommer lite saker om mig, inte de bästa o västa, bara roligaste & jobbigasteb jag vet!

Jobbigaste

1 När jag dicker kaffe i bilen o mamma kör på ett gupp.
2 När jag har köpt för mkt kläder och galgarna är slut.
3 När det går två bra filmer samtidigt på TV.
4 Att vakna upp en lördagsmorgon utan att det står frukost på nattduksbordet.
5 Att bestämma mig för vilken väska jag ska ta till skolan.
6 Dumma killar.

Roligaste

1 Att drömma. Så jäkla kul om nätterna har jag!
2 Att leka i snön.
3 Dansa. Vartsomhelst närsomhelst!
4 Mina homies.
5 Att skratta!
6 Snälla killar.

Nu ska jag ut o leka med systrar i snön!!
LoveLoveLove


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0