Nyår - en resumé! av Vick



Dricka
Dansa
Dricka
Skratta
Dricka
Dansa
Dricka
Dricka
Dricka
FULL!
Vet inte vad jag gör...






Här kommer min resumé om nyår. Kan kännas lite tidigt men då jag, som ni ser, inte kommer må fullt så bra på fredag tänkte jag vara förberedd!

Allmänt meddelande till tjejerna här! Bakis-bio på fredag. Blir Sherlock Holmes i Kba kl 19 för de som vill. Slå bara en pling så fixar jag the rest (men glöm ej pengarna!)!

Men nyårs planerna är iordning. Går upp sent, duschar (vilket inkluderar rakning av all parts, intvålning, hårtvätt och möjligtvis en bastu), ser på film i mjukiskläder, göra en paj, på med festblåsan, åka till Lisa och fixa the rest to the best. Sen blir det fest hela natten lång!

Men nu ska jag väl återgå till den o så roliga fysiken och sen gå bort och hämta mitt jobb så jag kan sitta med det hela kvällen.

Kramar från en liten dick (som gärna blir pussad på!)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0