No life ~Ida

Som sagt har jag "inget liv". Just nu har jag extra tråkigt! Hittade en sida med lite niciga tröjor, chek this out:

ME LIKE:
(Don't you wish your girlfriend was hot like me?)
Kanske inte passar just på mig, men visst ligger den på en KAXIGHETS-NIVÅ som jag gillar starkt!
(TALK TO THE HAND)
Riktigt ful bild dom valt, men budskapet är ju klockrent.

Haha! Fyfan va jag garva åt denna.
(I have the pussy so I make the rules)
Denna gilla jag! Eftersom jag är "The Pussy" kunde de lika gärna stått: "I am the pussy so I make the rules".
(GOOD GIRLS GO TO HEAVEN...bad girls go anywhere)
YEAH they got that right!

ME DISSLIKE:
(Sex, Drugs .... & Dansband)
Vem fan kom på denna skit tröjan, ser jag någon med denna tröjan blir livet mörtk för den stackaren.... men de va de ju redan innan i fall man har på sig en sådan tröja.

De va va jag hade att bjuda på nu, men vi avslutar med en riktigt NICE ONE!

Kizz my azz, bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0