LINDA - JA! JA! JAAAAA!!!

ANNA! jag håller så med dig! det är ju nu i dessa stunder med mkt läxor o prov som man håller på som mest ju. det är drf jag inte hinner plugga... förresten anna? har du några tips att dela med dig av? inte för att jag behöver det... hehehe ;) men vi hann ju aldrig prata om det!!! det påminner mig om att jag ska köpa bättre ljudisolering till mina väggar..

men du kommer inte till skolan imon va? i sådanna fall är jag ledsen att behöva säga att du får nog åka till bårhuset för att klå upp en viss agatha-ragatha... (inger) she´s all mine 2morrow..... can´t wait!

skrynkla lakanen i kväll nu tjejor! i know i will!



PS: för alla er som tyckte bilderna på plus size tjejerna längre ner på sidan är heta o känner för lite googling... ;) hehehe jag vet att ni vill... gå in på american glamour magazine - normalsized models och - now that´s a sexy swimsiut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0