Krabaterna - anna


NU så. Nu är det kris om jag ska kunna ha dem imon!! Dags att sy IHOP mina älskade krabater. Nu förtidn har jag ALLTID med mig ett extra par skor i väskan när jag använder dom, ifall dom skulle gå itu.
Lycka till? Tack! Nä jag har faktist kommit en bit på vägen, ett smärre baksag bara eftersom att det har gått hål ända ner till gummisulan. Vad tusan ska jag då fästa i!??!?!?!?! Jaja jag hittar väl på ngt. Annars får jag väl ta en sån lapp o sy på. Kanske funkar med Star Wars plåster?



Till Linda: Mysbyxor nedpackade + episode IV
Ida jag märkate att din present från oss låg i min väska? EHHHHHHHH??? den får ligga där tlls imon.

Hemmafrun signar out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0