kärringen med en bild på kärringen!


linda aka

Kärringen, slampan, bitchen, the hoe, grisen, djävulen, fanskapet, köttbullen, slutten, fetknoppen, "hej jag har inte fått ligg på ett år" - fulisen , pinkpig, äcklet, aset, gorillan, uglybitch, horan, vaxet, inåtböjdatopparfanet.........
asså fan be afraid är mina ord!
Jag ska jaga dig i dina drömmar så att du springer runt som en skriande griskulting, och jag är slaktbonden!! När du äter ska jag lägga gift i din mat, när du klipper ska jag få dig att klippa av dig dina egna fingrar med de sylvassa bladen, har många fler på lager men meningen är att helt enkelt göra din värld jävligt sur!
pussssssssssss (inte) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0