KAJSA!!! ÄNTLIGEN FRI

Alltså jag klarar inte av skriva sånna här himlans komplicerade reviews!!! ÅH! Jag ansluter mig till Linda och Anna - INGER'S GOING DOWN TOMORROW!
Jag tänker lägga upp ett förslag på facebook "Alla vi som vill slänga Inger i Kungsbackaån när vi tar studenten"!!!

Aja, annars har det väl gått bra idag, har emellan mitt skrivande på reviewn kollat in bloggen och sett nya inlägg hela tiden och känt mig tråkig att jag måste plugga! Men nu så :D

Haha läste era inlägg tjejer ;) haha, toaletten... det har faktiskt varit uppe under diskussion om jag ska vara ärlig :P Men men, jag kan höra med honom en gång till och se om han är på, pinsamt bara när man kommer ut och är helt röd i ansiktet och håret på ända i full galopp med att knäppa jeansknappen.. ;D Haha, Anna, gillar din satsning - Go for it girl!!!

Jo, och alla hunkar som förgyller våran blogg idag - RAAAAAAAWWWWWRRR!<3 säger jag bara. ;)



Grrrrrrr!!!! Nice combo!


Jaja, ska lägga mig och läsa biologi! JIPPIE!!! ;(
(P.S. Har tagit sprutan idag och börjar få ont i armen - kommer kanske vara en bitch imorn - BEWARE!)

Sleep tight, I'm even tighter ;P hehe
PUSS OCH GODNATT
KJ



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0