Julen om två viicks

Tänkte mig på en liten ordvits, får se om ni fattar ;) 

Imorgon går tåget till Västerås och jag missar tyvärr the day of Ida!
Men grattis söta du, hoppas du får en underbar dag! <3





GRATTIS <3 (skiter i vad du tycker om bilden! Jag gillar den)




Tänkte att nu när det närmar sig jul och det faktiskt är only two weeks left ge lite förslag på julmusik. 

Mer Jul - Adolphson & Falk
O Holy Night  - Josh Groban
Petit Papa Noël - Celine Dion (och i vissa fall även the Chipmunks)
Jingel Bell Rock - Elvis Presley
Fairytale of New York - The Pouges and Kirsty MacColl
Rockin' Around the Chrismas Tree - Mel Smith och Kim Wilde
Merry Christmas Everyone - Shakin' Steven
Do They Know It's Christmas time at all - Band Aid


och många fler!

Fick totalt hjärnsläpp för andra gången så tills min hjärna har kommit tillbaka från sitt besök i Wonderland (ska kanske minska på min painkillers?!) ha det toppen! 

Vick





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0