Jag tänker inte ge upp bloggen! Lisa

Jaha dags för dagens första inlägg kl 20.00.... Dåligt! :S

Menmen igår var vi iaf på innebandy natta och JÄVLAR vad många heta killar med mycket fina muskler som var där hehe :D Me love! Jag kommenterade sönder varenda ass och muskelfiber om de som var värda att nämnas! Nästa år har vi bestämt oss för att vara med och äga balle!! Vi ska vara de hetaste, snyggaste och bästaste innebandy nattans historia skådat! Ingen har varit eller kommer vara så bra som vi ska! Som ni ser har jag redan bestämt allting och ni har inget att säga till om... Medlemmar i laget är (minst):
Lisa
Linda
Anna
Ida
Kajsa
Vick
+ Åsa och Emma? och fler om någon vill!!!
Kajsa och Vick är ju grymma på innebandy så de kommer bli våra ledare!
FAN vad jag är T-A-G-G-A-D!!!
Bara för det ska jag ut och springa nu HAHAHA jag är så jävla lol!



innebandynattainnebandynattainnebandynattainnebandynattainnebandynatta

Love from Lisa (to innebandynatta hehe)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0