Jag ser det snöar! Anna

JA åå JAAA!
Kemikursprov - CHECK! hihihi
Imorse mina damer & herrar så snöade det!!! Då blir jag glad! =| -----> =)-----> =D
Men nu har jag spenderat snart 12 min av mitt härliga liv år Idas skämt. Menas det att grisar är nördar? För det är väl griskött?? Asså McNörd. Men jo det var väl lite kul isf =) ...
Idag skulle jag micra en frys-pastarätt. Det var väldigt krångligt för man skulle göra massa saker. Först micra i 3 ½ min, sen röra om allt, sen samma sak igen. På något vänster glömde jag ta av plasten så den började koka. Jag vet inte hur nyttigt det är att äta plast så snälla ha överseende med mig från och med nu.




Jul på Liseberg förra vintern

Nu hör jag att vänner börjar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HejdåHejdåHEjdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0