Inte en smula - Anna

Jag håller helt kalrt med lilla Slidan. Mer inlägg tjejer! FAst jag vet inte vad jag ska svriva? Förutom att nu kliar inte bara mitt högra bröst, OCKSÅ MITT VÄNSTRA KLIAR. De e skitsvårt att klia för det är typ bröstvårtan som kliar o den e så svår att klia på. Jag måste liksom vara lite försiktig.

När jag gick hem idag snöade det igen!!!
Aaahh :)
1 riktig dag kvar, sen bara fikadag! Lärarna antar att vi kommer spara lite fika till NV 3:orna. HAHAHAHAHAHahha.



En liten % av min stora feta svenska släkt.

Pusselipussar till er!!

ps. Jag gråter till våran musikvideos. FY FAN VAD KUL. HAHhHAHAHAHAHAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHAAAAAAAAAAHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0