Inga mer lektioner ~ Ida

Nu är de inga mer lektioner på hela 2009 :D CHILL!! Imorgon bjuder lärarana på fika, de är så de ska va! Sen är de lov!
7 dagar kvar till julafton och hur många julklappar har jag köpt? 0!! Men de är så de brukar vara. För er med taskig ekonmi säger jag bara gör som mig: Dra ut på julklappsköpandet och säge sedan bara inte att du hann ;) Men klart man ska köpa till dom som man får av. Då menar jag inte de självklara som far, mor och bror. Untan kompisar man kommit överäns om att köpa till varandra. Jag Har då en i år! Billigt och bra.
Ikväll klockan 8 exakt blir det in till friskis och svettis för att träna core bosu! Hur längesedan var inte de? För mycket läxor och prov helt enkelt.
Nu ska jag lyssna vidare på call on me - eric prydz! (och alltså inte göra som linda och sitta och stirra sig blind på videon!)


Hard work work!

CIAO

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0