Ida vill åka skida!

Yo, nu är äntlgen religionen avklarad och jag tänkte ägna lite til åt bloggen!
Det enda jag kan tänka på när jag sitter och gör massa (tråkiga) läxor är resa! Antingen till ett varmt härligt land med bad, sol och fest eller varför inte en mysig skidresa med lite snö. 2008 va jag och lisa m.f. på en helt wunderbar skidresa, check this shit out!!

Ett "dopp" i snön är aldrig fel!

Förut när jag satt och plugga och humöret var på botten då funkar det alltid att lyssna på www.julradio.se. Sen var det ju lite små fräckt när dom läste upp min julhälsning och spela min önske låt (All I want for christmas is you). Inte för det var någon stor grej men fick i alla fall mig på bättre humör.

Nu börjar dagarna närma sig jul(och min födelsedag) och jag har lyckats ligga före 1 dag i min chokladkalender så idag blev det ingen choklad för min del. Men för att höja julstämmningen yttligare kan jag ju dra några julskämt:

- Vad är det för likhet mellan en man och en gran?
- Båda har kulor i grenen.

- vad säger tomten till blondinerna?
- Hoe hoe hoe.




/ida

Kommentarer
Postat av: Lisa

HAHAHAHAH SKÄMTEN <3

2009-12-06 @ 23:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0