Ida - sekt och skit

Har nu "pluggat" en del på mina kära mormoner (en religös rörelse/sekt) och kände att jag förtjänade något och närmast mig i den stunden låg mi chokladkalender. Jag har under en längre tid nu hållt mig till de rätta datumet men kände nu att jag bara va tvungen att ta den 11:e även om de är den 10:e idag. Jag kollar så ingen ser mig och så öppnar jag den, lucka nr 11!.......Men vafan ser jag, belöningen jag får för att ha pluggat as mycket religion är en liten choklad bit formad av en KYRKA!!!!!!! Vafan vem kommer på att göra en chokladbit till en kyrka :O Det var ju absolut inte passande att "ge" mig den idag, dagen då jag hatar religion mest av allt....fuck chokladkalendrar! :'(

 
Dålig stil...

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0