Ida- haft fullt upp...

Råpluggat hela dagen på helvetes-kemin! Sen blev de värre, då kom mina kusiner från Norge...Aw Hell No!!! De norska språket går mig på nerverna, jag klarar de inte! Så nu har jag smitit upp på mitt rum där det för övrigt är över 40 grader..LOVE IT :D
Till Lisa: Hell yeah jag är fett taggad inför innebandynatta next year :D
Till Anna: Zac affro(n) är INTE snygg!
Min födelsedag igår va wonderful!! Jag tänkte sammanfatta den lite kort och lägga upp en och annan bild och video! enjoy!

På morgonen va de lite presenter bl.a kläder och en Ipod-stereo:

*
*
*
Sen i skolan möttes jag av 15 st(av den till vänste) grattis bilderjätte, gulligt av er...h3h3 <3
Sen hade ide gjort en "fin" bild(den till höger) men hade tyvärr ingen svart färg i skrivaren....

*
*
*
Sen på Ingers engelska lektion sjöng alla FINT för mig sen fick vi sjunga julsånger...här får ni en film av enhög-kvalitets-kamera:

*

*
*
*
Sen blev det klippning..och direkt när man kommer innanför dörren så får man ett sms där det står att jag ska ta en buss om en timma... så de va bara att kuta runt! Väl inne på aranäs för att kolla på innebandynatta, överraskas man av en fin tårta, ros och presenter! Jätte gullit av er (A) dagens ros till er Lisa, Linda och Anna :D

*
*
*
Tack för en Nice-ig födelsedag!! <33

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0