Idá ~ Finally

Nu va de jävla Kemikursprovet avklarat!! Tror det gick helt OK men inga stora förhoppningar....

Så när man kommer hem lite halv lycklig för att kemin är klar och vi slapp fysiklektionen, så får man reda på att kisse katten efter 13 fina år somnat in <3


Kollade igenom mina presenter jag fick i söndags på släktkalaset. På JLo parfymens förpackning börjar jag plötsligt läsa innehålls förteckningen och de borde jag inte ha gjort......där står mängder av kolväten!! Hydroxycitronellal, hydroxyisohexyl, 3-cyclohexen ovs.....jag som trodde jag skulle slippa allt de nu när kursen är avslutad -.-
Annars fick jag lite smycken och grejer, men framför allt $$$PENGAR$$$!!!
Här är outfiten jag hade på OH, klänningen fick jag i present av mor och far min:)


Sen har något mycket oväntat hänt!?!?!? Jag har hängt upp en julkula i mitt rum och det är ca 10 dagar innan jul! Oftast brukar vi julpynta dagen innan julafton eller till och med på julafton. Big Change!


Nu när jag har lite fritid ska jag ta igen allaavsnitt av Paradise Hotel och sen börja se på gossip girl, tror jag har sett ett avsnitt i hela mitt nu 17 åriga liv, det är nog dax nu!

Sen har jag en liten bonus till alla men spec till Anna:

Dom har en ny burgare på McDonalds!
Jasså, va heter den?
McNörd, inehåller 100% NÖT-kött!

Peace out Y

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0