Ida - doften av thai....

När Kajsa ändå är igång med att berätta tabbar kan jag ju jag lika gärna haka på med ngt som hände i tisdags.
Känna doften av thaimat skulle jag kunna göra men att känna doften av en äkta thai-pojke trodde jag aldrig jag kunde.....
Några från klassen kom tillbaka efter att ha käkat på thai resturang..Vi står där i korridåren lutade mot väggarna som vanligt när...doften från dem når min nos:
- Shit va det luktar Thai, säger jag ganska högt!
..och tror ni inte Mr.Thai-pojke passerar exakt i det ögonblicket.....
Som tur va blev han för rädd av min thai-förmåga att han inte våga kaxa emot.

Idag var de då CAD på morgonen, och jag som är klar med projektet (för länge sedan) fick som vanligt sitta med extra upg....så idag när jag blev FINISH med den sista(trodde ja) så avslutar han lektionen med att säga:
- Ida, vi ses nästa gång och då har jag med en ny utmaning till dig!
Aw hell no! jag som trodde jag kunde slippa gå på lektionerna dvs. sovmorgon på Onsdagar och Sluta tidigare på fredagar! Men nej nej...
Sen va sv-Inger på trevligt humör idag och allt funka för henne..eller inte! Men hon var iaf söt med sina "grek-lockar".
Efter matten va det sedan dags att traska och klippa sig, va det iaf tänkt. Men nej då hade jag avbokat den för att gå på extra-kemi :O vart är mitt liv påväg? avboka klippning för en kemilektion? Men 13 kap kemi ar inte att leka med så de va la värt det! Tur att min frissa är Nice och stannar kvar på fredag när hon slutat för att klippa mig, Dagens Ros till henne ---@

På fredag är det ju även Innybandynatta...ska bli nice! Men man får ju inte glömma de viktigaste på Fredag ;) Hope you remember me (a)!

Önskar mig förövrigt en "HET" bild på mig sj på anslagstavlan den 11:e....H3h3h3h3....

PUSS

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0