Ïdâ - 49:e

Jag har då äran att skriva vårt 49:e inlägg, vem skriver de 50:e?
Tänkte bara påminna lisa och anna att på aranäs har vi faktiskt hissar som ger extra effekt!
Sen kan jag absolut inte hålla med om att dina drömhunkar va snygga anna! Lisa Ryan är mkt okej ;)
Så va tänder jag på för hunkar tänker ni säkert då(eller inte).
Som mina kära sexgeneration-homies redan vet så har jag ingen koll på kändisar! Visst vet jag vem Brad Pitt är, men hur gammal är inte han?  Jag önskar då att Hugh Hefner va min lilla playboy (bokstavligt talat). Han är ju så ung och fräsh!


Ne men finns väl ingen som är riktigt het just nu men Bartendern Tim Berndtsson från Eclip bar i KRETA är ju inte helt fel:

Tim är då den blonde!! Och den andre är Danny, vältränad jävel!!
ska vi se om vi hittar en bild på hans mussels......
....nämen de hade vi visst:

Random, Danny och Tim

Nu ska de pluggar, CHA CHA!!

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0