Holá mis amigos guapos!! Cus!!

Måste bara säga att KJ och Vick var fett snygga på Harry Potter- kalaset!!!
HAHAHAHA KJ i spegeln!!!!

Idag har jag bara tagit det lugnt. Badade i en timma sedan tg jag en choklad-ansiktsmask, peelade hela kroppen och smärjde sedan in mig, len som Lindas permanent!! Gjorde en spellista på min mobil med lugna låtar, det var huuur skönt som helst. Efter mitt lilla spa åt jag högvis med paj och vaniljsås!


fan vad mysigt det ser ut - not :(
Det var faktiskt skitmys, helt mörkt med tända ljus så man kunde se ångan stiga från vattnet och min lugna spellista på.

Tänkte visa min och Idas outfit vi hade på Mingel, lite late men vi sa att vi skulle!! ;)



meee



Ida :D
Jag älskar vår blogg hehe

piss out!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0