Ho Ho Ho

Hallå hallå i stugan - KJ's in the house! ;P
Det här är då mitt första inlägg och jag ska presentera mig kort; Jag är en glad, öppen tjej som tycker om många saker :) jag spelar innebandy och fotboll och gillar att festa och mysa med kompisar och pojkvän.

Sexsidorna kommer vara mitt kall :P haha, nej, men en och annan detalj kan väl undslippa mina läppar ;p

Jaaa, what to tell? Min dag so far; Imorse skulle vi ha prov men satt och snacka i en timma för att läraren inte kunde skriva ut proven, sen fick vi göra det om vi ville - vilket jag ville... >=S haha, jag är konstig, men det är skönt att få det gjort. Sen fixa lite på bloggen, ta kort med Lisas coola lilla dator, det var kul :D gjorde ett filmklipp som jag inte kan hitta på youtube :(

Nu sitter jag och äter schweizernöt choklad från marabo och ballerina, man fick en ballerina för 8kr!!! på hemköp så jag slog till! (haha, jävla fetto!) ;P
Men ska spela match sen så jag springer av mig fettet ;) haha

Imorn ska jag och Vickan hålla i ett Harry Potter-kalas för hennes snart 7-åriga lillasyster. Jag ska vara Hermione och hon ska vara Luna Lovegood, haha, ska bli kul :D LOOCKING FORWARD TO IT!!!

 
Aja, vi har ju båda lockigt hår ;)

Men ska gå och äta nu, förlåt om jag inte skrev något smaskigt men vill ju inte ge bort en bra story i första inlägget ;) när man väntar på något gott väntar man aldrig förlänge! (hatar den som kom på det ordspråket!)

Well, well, see ya later aligator<3 Peace out!
/KJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0