Hemma! Lisa

Eyyy Lisa is back in town! hehe

Vi såg Slumdog Millionaire hos min grandma, fett jävla bra!! Jättehemsk också! :O fattar inte hur vissa "människor" tänker?! Bli bara så jävla arg!!



Men Ida hahaha, korsorg och sudocko, extra lektioner hos Inger h3h3

Jag drack faktiskt sån cider idag hos lilla farmor (med 2.25% ?) hehe ASGOD! PURFA!

Jag har ett allvarligt problem! VAD SKA JAG HA PÅ MIG PÅ NYÅR?!?!

♦ spetsklänning
♦ blåa med fransar
♦ röd "cocktailklänning"
Eller kanske något annat? AAAHHH! vet inte! Jag har ett så kallat I-landsproblem men vafan problem som problem! Aja jag har iaf två dagar på mig att bestämma!

Ett annat litet bekymmer, vi har inte clementiner eller paprika hemma :O



Eyyy FYFAN vad gott! Damn vad ska jag göra? Fuck ya all som har det hemma! Imon ska vi nog handla hoppas!

PPP - Puss På Paprika!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0