Har cuttat mig....lisa

Har cuttat håret och när jag kom hem cuttade jag av mina armar och sedan huvudet (med hjälp av fötterna eftersom armarna var borta) för att jag blev inte alls nöjd. fan vad jag hatar när man är hos frisören och det inte blir bra.... Hon klippte av alldeles för mycket och nu när jag kom hem såg jag att hon bara hade klippt upp därframme? Som havssalt (från havsexkursionen) på cuttsåren stylade hon det asfult. massa vax så det blev helt kletit och böjde hårtopparna inåt så att jag såg ut som en kärring! skratta inte! Skämdes fan ihjäl när jag gick hem! Snabbt som fan in i duschen!!! Nu vet jag inte hur det kommer se ut imon men det kommer ni väl märka om jag är sjuk=hemma=lisa har tagit sitt liv (i och för sig redan gjort men det har ju alltid vart lite jesus över mig). Nu ska jag ta rullatorn med mina nya vänninor, granntanterna, och rulla till matöppet... Eller varför inte i hundkorgen med de andra fula missfosterna... nej, jag kan sluta hoppas och bege mig till mitt riktiga nya hem; kistan i graven!



Jag med min nya friss! Ugly Madonna har copy cattat mig! :O

Nu ska jag hem till kyrkogården och sörja!
Adjö för alltid! (specielllt till mitt hår :'( )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0