Halloj! L i s a

Nu sitter jag och förfestar för mig själv utan en fest att gå till hehe
Lyssnar på Eye Of The Tiger, äger?

Julrea-shoppa blire idag ;)
 

Röda läppar ahhh :D
Läppstift från Make Up Store



Ser ni hur olika mina läppar är på ena sidan av ansiktet mot andra!
The Ugly Truth,
Vänstra sidan är ju fan snygg den högra är ju niggahlips!!!
Men ingen har sett det iaf, kan iof vara för att min mun aldrig är stängd...

Kl är 11:11 nu! I know what I wish! hihi

Idag hoppas jag hitta en klänning av något slag! Kanske till nyår? Då ska det vara något snyggt och elegant sexigt! Några ringar med kanske eftersom det är min nya crush!

Btw jag vågar inte ha det röda läppstiftet eftersom jag är en cus!

Pöss och en påse löss! -fyfan vad tråkigt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0