Godmorgon! ~Ida

Min taggning gick tyvärr ner när jag såg mig i spegeln i morse!
Igår tog jag lite av en gelé som är bra för lite allt möjligt...men nej där va jag nog för trött!!!!
Istället var det brun utan sol gelé!!!! gissa hur jag ser ut nu, eller nej föreställ er inte ens de! Men flaskorna såg lika dana ut så de behövdes bara lite trötthet för att jag skulle lyckas med detta! Som jag skrev i mitt panik sms till Lisa: Detta händer bara på film, men NEJ!
Jag hatar brun utan sol och kommer alltid göra de! Jag vet att de inte går att få jämt ovs.... och sj lyckas jag faila och ta de ofrivilligt just dagen innan nyår! JAJA hoppas alla blir redigt fulla så ingen märker ngt!

Nu försöker jag lugna mig med detta hemska och lyssnar på ABBA- Happy New Year!

Och ja Lisa, Kavaj ska de vara!!!!!! Hur hett som helst!

Dags att skrubba vidare :'(  (det va inte såhär jag planerat min nyårsdag)

BUTTFUCK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0