Fula ord -Anna

Godmorgon! Dan före dopparedan? Jo jag tror det är idag!
Nu grejar vi för fulla kaffemuggar här, ska om någon timme elr så påbörja en multilång bilresa mot Västerås. Stopp hos bror i Örebro oxå! Har vi tur är vi framme i tid tills Kalle Anka börjar, glöm inte Anna Anka <3
Jag slog in julklappar nyss, tusan vad sånt tär på psyket.
HAhahahahahhaha vill ni veta en sak? Min mamma e helt vansinning över att alla julklappar inte får plats i bilen. Tillslut fick hon in allt men när vi öppnar bagaget sen kommer allt rasa ut. Nu märkte hon att bilen låst sig. Men bagageluckan är öppen. Hennes handväska är i framsätet. BÅDA nycklarna. HAHAhahahahhahaa nu svär hon som aldrig förr o river ut allt, rebecca klättrar in o hämtar nycklarna. TAck gode Gud att jag inte önskat mig något i glas.
Fast nu måste jag dammsuga mitt finafina rum. Hoppas vi har med mobilainternet i bilen.


Lite julsmisk till er alla

Kommentarer
Postat av: Alina

godmorgon! :)

2009-12-23 @ 13:02:04
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0