Fredagskväll

Hallå alla söta!

Ny babe gör debut, el Fitte ( Fittan?) aka Anna.
Eftersom mina kära sexgalningar till vänner redan ofentliggjort sina statusar borde jag medje mig som singel. Men har inga problem mot pojkvänner i plural.
Efter xxx antal försök ser bloggen likadan ut. Jag en nöt? Nästan. Ni andra får pilla på mer! Inte kan jag kavla upp armarna heller för nya försök för jag har på mig T-shirt.
Kom iaf just på att jag inte druckit kaffe på HELA DAGEN! ( jag vet vad ni tänker; hur kan hon ändå se så förbaskat bra ut? hihii)
Ikväll blir för mig & nästan hela gängen en lugn kväll -vi har en hel del sömn att ta igen! Blir till att se på Idol dit Linda ska, men bara lugna hon berättar allt sen! Orkar jag ska jag även ta tag i mitt liv o borsta tänderna..




NEJ </3                                                                        JA <3


Ha en skön kväll både med varandra & med er själva
Signar ut med Allt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0