Framtiden ter sig ljus!



Var hälsad kära läsare!

Vaknar och allt känns bra. Lyssnar på radion och inget dåligt där heller. Börja inse att denna dag kommer gå till världshistorien som en av de bättre och har jag inte rätt? Hell yeah! På underbart humör hela dagen och allt har gått min väg. Har hälsat på mitt rädda ex, positivt sjukdomsbesked, fick skjuts av far min hem från kungsbacka och totalt 7 bitar från chokladkalendrar idag! Kan man begära mer av dagen?

Snart drar man till mormor och morfar för äkta finsk bastu med mat till två inatt och sen ska man vakna upp på ett ställe där snö lägger sig. Älskar det!

Och imorgon är det fest hos Ida! JaJaJa! Framtiden ser ljus ut :)

Ett erkännande som berör mitt solo. Tror jag dansar så :S Vi får helt enkelt se imorgon!

Och eftersom alla andra har lagt upp bilder på sig själv ska jag kanske visa en uppdatering. Igår blev nämligen mitt hår ca. 15 cm kortare!






(Anledningen till den suddiga bilden är gårdagens badminton. Armen är fortfarande inte riktigt vad den en gång var!)

KISSES AND HUGES
VICK THE DICK



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0