Fint - Anna

Nu har vi sett på HSM3, Narnia, Blood Diamond. På raken hehe. Nä vi pausade för att öppna de sista julklapparna för en stund sedan. Kände oxå lite abstinens över att jag inte lär mig något om dagarna, så spelade lite Vem vill bli miljonär! Vet ni vem som dömde matchen i EM 2000? Eller vad en stamkund med finare ord kallas? Nu vet JAG!! hihi?

Igår var jag på midnattsmässa. HATAR all Jävla psalmer man måste stå upp på. FY FAN vad det var hemskt. Min mormor sade " Man sover som bäst i kyrkan". Förr fanns det kyrkstöare, som knuffade på alla sovande! HAHahhahaHAHAhah!!!

     
Igår hade jag min svsrta fina sammetsklänning o en simpel knut.
Menmen nu måste jag skypa med en liten argentinsk pojke. Ses snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0