Fan. Anna

hejhejhej!
Känns som ett tags sen nu, eller hur? Men har inte haft lust att blogga. Och nu fan börjar jag bli sjuk. FAAAAAN.
Har iaf hunnit med lite shopping-turer! Visar kanske sen. KANSKE!

Nu vill jag bara spela Rock Band. Nej jag tror inte jag orkar. Jag vill sova i min stora fina säng. Men det blir nog till ännu en natt i gästrummet. Men det finns dubbelsäng o eget badrum, så jag dör inte hehe.



Imorgon kommer lite släkt! Mormor o morfar, moster, kusrin o Håkan, morbror o Vivi. Det blir fullt i vårt lilla hus!
Nu ska jag inte göra ngt. Kanske tycka lite synd om mig själv hihi! Nä försöker boka den frbannade tiden hos frisör, vem vet inte vart!?!?! Min frisör är fullbokad tills mitten av februari. BUHU
Men, ha det sockersött o mkt blött!!!!!
PUUUUUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0