eh...eehhh..eeeehhhh.....EEEHHHH!?

Godkväll alla nötter, kottar och barkbitar

Just ni sitter jag invirad som en annan korv i täcket o dricker hett vatten. Känner mig bara sjuk o eländig! =(
Har ända sedan jag kom hem sett på tv, nu väntar jag bara på att What happens in Vegas ska börja!! :D Ser nu oxå att mitt splitternya set med rosa glänsande blyertspennor ligger kvar på skrivbordet istället för i skolskåpet..
O ni tjejer -vandring snart! Jag saknar verkligen att umgås med galningar ( hahahahahahah menade gamlingar) , det är då jag mår som bäst! :) Så jäkla härliga är dom (= vandring ger verkligen vänner för livet!!

Nu i försylningen o frosten saknar jag värmen. Jag saknar Kreta o just nu mest av allt mina små söta norska killar! Dom är ngt i särklass ;)



Riktigt fin grabb :)

Tillbaka till rutan. Hejsvejs!   - Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0