Oh Yes! - Anna


Aaahhh jag längtar verkligen til lovet!!!!
Ja Linda det behöver jag! Under lovet ska jag ha så jäkla mkt stunder med mig själv att jag blir helt skrynklig - G-lands russin here I come!!! Just nu har vi så mkt läxor o prov att det var ett tag sen... elr inte hihihi. Tkr verkligen att det är något vi ALLA borde ha som en stark prioritering. Så underbartatt kunna göra sig själv lycklig.
Sitter iaf med en lätt migrän & har efter noggran övervägning beslutat att jag inte jag säger INTE ska göra Matrix rewien (rewiewn?). Jag tror nog jag kommer ha ihjäl Inger när jag återvänter till min skola.
Jag kände att själva utförandet inte skulle godkännas på bild här på bloggen av våldsamma skäl. Men om ni har tur kanske ni får er en titt på en mörbultad Inger i skolan.




Så här känner jag mig just nu

Nu kommer min bästa mamma med kyckling pizza för att trösta lilla mig.
Ha det härligt med er själva. PuSSpåCus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0