Det är fel på mig!

Heeejheeej bloggen!!!!!
Haha, skulle bara klämma dit en riktig blogg-hälsning ;)

Idag så startade allt väldigt segt. Hade tänkt gå och gymma men sedan min fot fortfarande är svullen efter min klantiga stukning i fredags så kände jag inte riktigt för det plus att mitt knä är hur ömt som helst!! (NOOOOO!!)
Aja, bestämde mig tillslut att följa med mamma in till Kba, tänkte det kan väl vara kul, göra något annat än att sitta hemma med läxor (väldigt lockande) liggande på skrivbordet. Men ack vad jag fick ångra mig!
Vi skulle ju göra tusen ärenden och gjorde ändå inte hälften, jag fick kliva in och ut bilen 1438774 gånger och mina knän grät nog innombords!

Iaf, här sitter jag och väntar och fördriver tiden lite tills 'Erikko' ska komma hit. Han skulle ju ha fullt upp idag så han kommer inte förrän kvart över 8!!!
Men vad gör man inte för att vara en liten stund med den man älskar?<3
(plus att jag har drömt och sex tre nätter i rad och vet inte hur mycket längre jag kan klarar mig?!) xD
A girl has needs too ;)






Haha, jag kan ju berätta en sak..
Idag så satt jag och mamma i bilen och lyssnade på radio och så kom en riktigt catchy låt!
Jag började sjunga med och knäppa med fingrarna och svänga med huvudet.
Do-Dil-Do-Dil-Do.. Dil-Do...Dil do.. Dildo....DILDO!!!!! WTF??!!! Jag bara vafan? Dildo?
Hahaha, det var reklam för Martinshop och mamma bara skrattade åt mig! xD

Har lyssnat på Lady Gaga hela dagen idag och jag gillar den bruttan! Hon är cool ;)

Tycker synd om Anna som har så mkt kläder ;P och är avundsjuk på Lisa för att hon har haft en härlig spa-dag ;(

Men ska gå ut ur mitt rum nu för det börjar bli varmt!!!
Kyss och smek<3 (I know I will) haha

From your crazy biatch KJ :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0