Dagen K

Ciao alla kalla där ute! Vick tänkte ta en bit av bloggen och skriva om dagen K. K för Knäpp!


Knäpp sak nr 1: 

Stod i kön för att ta mat. Jag och KJ ser en kille som vi kallar Nallebjörnen eller Sockerbiten. Jag säger att han se väldigt biffig och faktiskt ganska bra ut. KJ håller med. Strax efter kommer det en till och vårat samtal om muskelmassa hos killar = Wonderwoll. Vi pekar och skrattar lite *host* diskret. Plötsligt fånger en i kön mellan oss och killarna min blick. Jag ser en från sär (gymnasiesärskolan) som vinkar lite och pekar mit mig att komma. Han flörtar med mig i matkön! Med röda kinder vänder jag ryggen mot honom och byter samtalsämne med KJ. Kan bara tillägga att han var tvungen att sätta sig vid samma bord som mig och mina buddys...


Knäpp sak nr 2:

För andra dagen i rad har jag upplevt ett ständigt stirrande från en i mitt ex klass. Vi kan kalla honom Kurt. Igår hade vi tre lektioner precis där Kurt har sitt skåp och som i alla klassrum är det en glasdörr in till det. Första lektionen ser jag honom när han står vid fönstret och verkligen letar. Och jag menar letar i rör på huvud och kropp för att hitta! Visste inte riktigt vad han letade efter men nästa lektion är han tillbaka och är vilse. Tankarna far runt i huvudet och kan bara inte bärga mig till sista lektionen. Och jo visst är han där! Var annars... Sedan satt ju de två töntarna ida slida och vick the dick kvar och pluggade i skolan. Kurt går förbi och stirrar in i grupprummet (såklart glasväggar!). Nu får jag ett hum om vad han letar efter för hans blick stannar på mig. Som den jag är skäms jag och tittar bort.
Det var gårdagens händelser men sa ju att idag var dagen K så ska väl berätta vad som hände idag. Skulle ha en lektion där även idag så jag kommer ner och står där. Han ska hämta lite grejer i sitt skåp och jag stod lite i vägen så jag flyttar på mig en bit och ögonen föll väl lite på varandra men so what, no big deal. Men efteråt säger KJ att han hade rört på sitt huvud och lett för att försöka få ögonkontakt med någon (, mig?). Jävla irriterande typ är vad jag tänker. Men det tar faktiskt inte slut där. Han stirrar på mig när han går upp för trappan någon mer gång och det är inte jag som ser det så ingen kan tro att det är så bara för att jag vill. Börjar kännas som om det är för många gånger för att vara en slump! Menmen... inte riktigt the hunk of my dreams om man nu ska gå över till vad de andra pratar om ;) Mer om det en annan gång!


Orkar inte skriva mer om dagen K just nu men det finns mer!
Fast kom på att jag sagt till de andra att jag ska lägga upp ett inlägg om ass-spank, och detta i det nakna tillståndet! Men orkar inte skriva det heller... så en liten cliffhanger lämnar jag. 

Till Lisa!

Lisa the stone-ass! Let's get ur asses together and shake them to the ungabungadance! <3





Den till vänster med the giant belly är jag!


Rock on babes! 
Vick





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0