Buhu

Snoret rinner o jag vill inte vara vaken! menmen sova går ju inte :( nu ringade jag nyss Lindan o väckte henne, kunde ju inte låta na missa Oprah! hehehe
ÅH JO vi ska ALLIHOPA vandra. Perfekt med lite perspektiv (?) på livet... ;) Fick även se Idas BFF à la Gamling igår i verkligheten på bussen, lika fräck som jag föreställt mig var hon!
Men visst kan jag baka till utflykten, o inte bara de jag kan rosta rostisar i min nya (okej familjens) rostapparat!! röd & läcker som faen.. nästan så att jag behöver få vara för mig själv en stund... .... .. ... .
Nu måste jag hitta dosan o byta kanal för Våra bästa år har börjat nooooooo! dödadödadöda blodblodblod :@
Sen ska jag kika runt på datan efter julklappar o en ny mobil, min går ju snart ut ser ni! :D Har nästan alltid haft Samsung som jag alltid avskytt så blir nog till ett annat märke!

Friluftsliv is the shit

snor & slem - Fittan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0