Är Lisa Övertaggad? Japp!

Nu har jag nog bestämt mig, det blir den röda klänningen, svarta skorna och en fet jacka!
+ conversen i en väska hehe! Sminkningen blir hyfsat neutral eftersom jag suger på att sminka ;) frisyren blir utsläppt + inbakad fläta på luggen! (den vanliga hehe) Inga surprises här inte! :P As usual!

Halva det roliga, enj okej typ en fjärdedel av det roliga på nyår är förberedelserna! Iaf för oss tjejer!
Jag vet inte vad ni tycker men jag hoppas ju iaf på MÅNGA kostym klädda killar! Finns det något sexigare (förutom nakna då hehe)



Eyyy fyfan vad snygga! Jag föredrar dock helsvart! Eller helsvart kavaj och jeans!! omg...

Nu ska jag platta håret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0