13:35

God eftermiddag! Här är vi i full gång denna söndag, kände nämnligen att det var dags att städa ur garderoben! Började redan vid 10 o sen dess har jag drivit barnarbete hehe.. Nä dom var frivilliga! ;)
Just nu har vi tagit paus, efter 149 sorterade plagg är vi helt slut men låååååångt ifrån klara. Jag behöver komma på vad jag ska lägga mina väskor & sjalar men har ingan jäkla aning =/ Har iaf fått ihop ett tiotal plagg som ska bort! (kommer aldrig hända, är så himla sentimeltal)








Mor & Kajsan springer runt o fixar badet, ska bli så härligt, speciellt efter L:s mysiga bild!
I överigt var min mamma lite små lessen på mig igår för jag förbjudit henne att pynta mer, jag har ju för tusan ett helt tomteland utanför dörren till mitt rum?! Men sa sen att hon fick pynta hur mkt mer hon vill -vilket jag nu ångrar GROVT...

Nu måste jag hoppa in i dusceh, har inte tvättat håret på 5 dagdar så när jag vaknade i morse SVED det i hårbotten av allt smuts. USCH!

massa ofräscha pussar - Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0