You were those shoes and I will, wear that dress


Hejhejhejhejhejhejhejhejhejehejhej!

Att vara klar med kemiprovet => Glaaaaaaaaaaaad Anna!!
Så-obesktivligt-tillfredställande!

Nu lyckades jag just spilla ut kaffe över tangentbordet. Men det funkar ju ändå? Heheh. Har satt upp ett fint kort på min dörr bland allt annat (två papper och Lindas fina bild)

JA nu kom det en bra låt på radion! Måste nog ut och springa lite senare!

create avatar


Nu känner jag att jag vill till Småland! hur härligt vore det inte att vara så långt bort det går där allt är grönt, ljust och blommigt? GANSKA SÅ HÄRLIGT

Ahahah nu förhandgranskade jag mitt inlägg och jäklar vad osammanhängande allt e.. Men ni fattar att jag mår BRA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0