1 Maj 2010

Ibland så undrar jag om vi gör saker för att det känns tryggt, eller för att vi just är osäkra. Det är ju en ganska hårfin gräns va? Kom ialla fall fram till hur dumt det är att ha något att säga förlåt över. Visst att vi gör fel, men det är ju många gånger så dumma fel. Jag måste börja tänka efter lite mer innan. Han också. Det går att göra det FÖR spontant.

Lite granna friskare känner jag mig, sköööööönt! Snorar inte lika mycket hehe ;)
MEN VET NI VAD JAG GJORDE PÅ MIN VALBORGMÄSSOAFTON???!!! SÖKTE PÅ LITE RESOR!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHH ♥
Var en sväng på Kungsmässan nyss, hade vi inte haft så jäkla brottom hade jag tagit en av vaje katalog inne på Resia haha! Minns nog när vi satt där och bläddrade i dem. Ojojoj tjejer!


chaaaaaaaaarmigt ju!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0