Linda, pallrat sitt ass hit

TJENA MINA ÄLSKLINGAR!!!

nu kommer det bli ett sådär långt inlägg ingen orkar läsa ändå... hehe
jag e ledsen för min grova frånvaro den senaste månaden. but things is about 2 change!!! och tack för en skitkul dag/eftermiddag/kväll/natt/morgon tjejer!!! fast förresten, jag tar tillbaks det där med morgonen... DEN VAR INTE KUL!!!! (vickan, anna; ni vet vad jag menar...) det som hände (3 JÄVLA FUCKING GÅNGER!!!!) blandat med feber... KÖTT FY FAN!! o det säger jag för jag hatar kött!!!!!!! hatar kött!!!! o vill inte genomgå kött igen!!! 
(och för er som tror inkl. mig själv, att jag pratar om sex, nej det gör jag inte.)

jag vet inte vad ni andra vet men berättar när jag är mentalt redo.

I´ve done some thinking och kommit fram till följande:

$ Jag avskyr fulla människor.
kan inte hela G8 + killarna typ ha en kväll utan sprit? tänk om de var med på middagen vi hade innan de kom? fan vad kul.

$ Episod VI är lätt utan protest det bästa mästerverket någonsin.

$ Jag är en av de lyckligt mens-verk fria människorna. jag har aldrig haft mensverk och kommer antagligen inte drabbas.
vilket är en bra sak för min smärtgräns e minus och jag klarar ingen smärta alls. pinsamt. antingen hade JAG varit borta en vecka i månaden eller så hade NI varit borta en vecka i månaden för ni inte hade klarat av mitt gnäll.

$ Frillesås är ett läskigt sekt-samhälle.

$ jag älskar Bruce Willis.

$ ni vet när jag var så mogen (???) och sa att muskler är ingenting i jämförelse med en vacker personlighet?
well about that.... JAG BEHÖVER MUSKLER. JAG ÄLSKAR MUSKLER. okej skönt att få det ur mig.

OCH TILL G8; JAG SKOLKADE INTE IDAG! JAG VAR SJUK! PÅ RIKTIGT.

stek-heta och feta pussar på er.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0