Imorgon är det den 4 juni


nyduschad och efterblivet glad

Nu har jag jobbat sen halv tre tills nyligen.
Herregud, vet ni? Folket där som jag skulle hjälpa med att ha hand om baren var trevliga. Nu menar jag inte trevliga som ler-och-små-pratar-lite-mellan-glasen. Nej misstänksamt trevliga. Innan jag ens hunnit hälsa på arbetsgivaren fick jag ett "oj vad din du är!" Misstänksamt för jag var helt osminkad med 11 stycken små flugor i håret pga av blåsten utanför. Så efter 5 timmar av hypertrevliga människor var jag redo för sängen.

Sen måste jag tillägga att ge er aldrig någonsin ut på en springtur efter tre glas chardonnay.

NU till min skatt i livet KOOOLLLLLLLAAA!!!!!!
Ni vet mango är spanskt va? Heheheh JAAAAA!!!!!



599:- Mango

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0